Regulamin sklepu

Regulamin sklepu GoDeco.pl

I. Informacje o sprzedającym
1. Sklep internetowy GoDeco znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.godeco.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu i jest własnością sprzedawcy: Netka, Goraj, Golęcińska 13, 62-090 Rokietnica, nr NIP 7771914629
Biuro Obsługi Klienta tel. 505986988

II. Założenia ogólne
1. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie internetowym godeco.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
2. Cena podana w sklepie internetowym godeco.pl przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym godeco.pl, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych.
3. Wraz z zakupionym towarem Kupujący otrzymuje dowód zakupu..
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza rejestracyjnego na stronie internetowej godeco.pl danymi (imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon) potrzebnymi do weryfikacji przez Sprzedawcę prawidłowości złożonego zamówienia i jego realizacji. Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia w przypadku błędnie wypełnionego formularza rejestracyjnego czy w sytuacji wzbudzającej wątpliwość autentyczności podanych danych.
5. Zamówienia na towary znajdujące się w sklepie internetowym godeco.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 15.00, w sobotę, niedzielę oraz dni wolne od pracy realizowane będą w pierwszym najbliższym dniu pracy Sprzedawcy.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie.
7. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

III. Zwroty i wymiany
1. Kupujący może dokonać zwrotu, jak i wymiany towaru na inny (model lub rozmiar) dostępny w sklepie internetowym godeco.pl.
2. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty otrzymania towaru.
3. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym (czysty, „pozbawiony zapachu” np. kremy, perfumy).
4. W przypadku wymiany towaru na inny Kupujący zobowiązany jest do złożenie nowego zamówienia na towar, który chce otrzymać w zamian za towar zwracany. Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w okienku „Uwagi do zamówienia” słowa „WYMIANA” oraz podanie numeru zamówienia towaru, który ma być odesłany. Nowe zamówienie nie musi być opłacone chyba, że wynika to z różnicy w cenie towarów. W przypadku niezastosowania powyższej procedury Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak towaru do wymiany.
5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości zwróconego towaru w terminie 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki od Kupującego. Zwroty wartości zwróconych towarów dokonywane są za pośrednictwem przelewu bankowego lub systemu payu.pl. Sprzedawca nie realizuje zwrotów wartości zwróconych towarów poprzez przekaz pocztowy. Zwroty wartości zwróconych towarów dokonywane są wyłącznie na polski rachunek bankowy.
6. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych na jego koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem.
7. Towar zwracany lub wymieniany Kupujący zobowiązany jest przesłać na własny koszt na adres Sprzedawcy (poniżej).
8. Adres sklepu:
GoDeco.pl
Goraj
ul. Golęcińska 13b
62-090 Rokietnica

IV. Reklamacje
1. Wszystkie oferowane przez sklep internetowy godeco.pl towary są nowe (chyba, że opis konkretnego towaru stanowi inaczej).
2. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem dostępnym na stronie sklepu internetowego godeco.pl Kupujący proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym.
3. W przypadku wystąpienia niezgodności towaru z umową Kupujący proszony jest o przesłanie reklamowanego towaru, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym – dostępnym na stronie sklepu internetowego godeco.pl (format PDF) – na adres Sprzedawcy. W przesłanym formularzu Kupujący proszony jest o podanie przyczyn reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoich danych osobowych i numeru rachunku bankowego. Do przesyłanego towaru i formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Kupującego w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. W przypadku uznania niezgodności towaru z umową za istotną Sprzedawca zwróci Kupującemu wartość reklamowanego towaru, na wskazany w formularzu reklamacyjnym rachunek bankowy, w terminie 14 dni przelewem bankowym.
V. Wysyłka i płatności
1. Jeżeli Kupujący nie wybierze formy płatności „przy odbiorze” i płatność za zamówiony towar nie nastąpi maksymalnie w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia przez Kupującego zamówienie zostanie automatycznie anulowane i nie będzie realizowane. Kupujący otrzyma od Sprzedawcy e-maila z informacją o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia.
2. Wysyłka odbywa się Pocztą Polską codziennie ok godziny 17.00.
3. Przesyłki są nadawane w dni robocze w ciągu 24h od momentu potwierdzenia zamówienia lub w przypadku wyboru płatności przelewem w dni robocze ciągu 24h od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.
4. Koszty wysyłki przedmiotów wynoszą odpowiednio:
· 12 zł – przesyłka polecona ekonomiczna
· 15 zł – przesyłka polecona priorytetowa
· 19 zł – przesyłka pobraniowa ekonomiczna
· 22 zł – przesyłka pobraniowa priorytetowa
5. Kupujący wybiera formę wysyłki preferowaną dla siebie w formularzy zamówienia.
6. Jeżeli wartość zamówienia przekracza kwotę 100 zł to koszt przesyłki pokrywa Sprzedawca.
7. Sprzedawca wysyła towar za granicę Polski, ale tylko do krajów Unii Europejskiej. Koszt przesyłki wynosi 50 zł. Zamówienia zagraniczne są realizowane wyłącznie po uprzednim otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Forma płatności przy odbiorze nie jest dostępna dla wysyłek zagranicznych.
8. Bezpieczeństwo transakcji finansowych między Sprzedającym i Kupującymi zapewnia portal PayU.
9. Za zamówione towary Kupujący mogą dokonywać płatności poprzez:
– przy odbiorze (formy płatności „za pobraniem”)
– przelew bankowy (płatność samodzielna)
– płatność bankowa online (kanały płatności obsługiwane przez PayU)
10. Płatności można również dokonać bezpośrednio przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. W takim wypadku Kupujący proszony jest o podanie w tytule płatności swojego imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. Brak powyższych danych może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub go uniemożliwić.
Dane do przelewu:
ING
Netka Goraj
ul.Golęcińska 13 62-090 Rokietnica
93 1050 1533 1000 0090 7762 5201
11. Sklep nie jest w stanie zagwarantować pełnej wierności kolorów produktów przedstawionych na zdjęciach. Wyświetlanie barw jest zależne od rozdzielczości oraz ustawień monitorów.

VI. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe, przekazywane w trakcie procesu rejestracji za pośrednictwem strony godeco.pl przetwarzane są przez firmę Netka ul Golęcińska 13, 62-090 Rokietnica,. wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do obsługi konta oraz realizacji zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego.
2. Właściciel sklepu internetowego będzie przetwarzał dane osobowe w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zabezpieczy je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
3. W celu poprawnej realizacji zamówienia dane będą udostępniane firmom dostarczycielskim wskazanym w zamówieniu, a na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym przekazywane będą informacje dotyczące statusu zamówienia.
4. Użytkownik serwisu ma prawo dostępu do treści swoich Danych osobowych oraz do ich poprawiania oraz ma prawo wnieść pisemne, umotywowane żądanie zaprzestania przetwarzania danych oraz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych, w przypadkach wskazanych przez prawo. Wszelką korespondencję dotyczącą przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres Netka Golęcińska 13, 62-090 Rokietnica
5. Podanie Danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże nie podanie Danych osobowych niezbędnych do kontaktu może skutkować niezrealizowaniem zamówienia.

VII. Postanowienia końcowe
1. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w sklepie internetowym GoDeco zarejestrowanym pod domeną o nazwie www.godeco.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
2. Założenie konta oraz złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień powyższego regulaminu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, cen produktów oraz zasad sprzedaży.
4. W razie niejasności lub pytań dotyczących regulaminu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta (tel. 505986988).

Comments are closed.

  • Nasze produkty

  • Newsletter

    Chcesz być na bieżąco z nowościami?
    Zapisz się do newslettera!

                      
  • Opinie klientów

    • Moja dziewczyna jest bardzo zadowolona z Waszej torby! Cieszę się, bo należy do wymagających osób! Świetna robota!
      Tomasz DiksonTomasz Dikson
      Zakupił torbę na zakupy.
    • I'm very happy with the purchase. Surely I come back here. Good Luck GoDeco!
      John SmithJohn Smith
      Klient.
    • Poduszka, którą zamówiłam w Waszym sklepie jest przepiękna, a moja córeczka w ogóle się z nią nie rozstaje!
      Wioletta MrózWioletta Mróz
      Zakupiła poduszkę
    • Fantastic bag!
      Alexa HotteAlexa Hotte
      Zadwolony klient.
Zamówienia indywidualne

Facebook